Header Background Image

ZAJĘCIA DODATKOWE

  • Język angielski/niemiecki/hiszpański – wykorzystujemy naturalne predyspozycje dziecka: jego spontaniczność, działanie intuicyjne, potrzebę ruchu i nieustanną imitację zachowań. Podczas nauki aktywujemy wszystkie zmysły: dzieci słuchają, patrzą, powtarzają oraz „dotykają” nowo poznanych słów, co sprawia, że zupełnie nieświadomie i bez wysiłku przyswajają sobie słówka i zwroty.
    Robotyka z programowaniem jest jedną z najmłodszych nauk, która łączy w sobie elementy mechaniki, automatyki, elektroniki, sensoryki, cybernetyki oraz informatyki. Łączymy elementy zabawy z nauką, w efekcie dzieci szybciej przyswajają informacje, czerpiąc z tego dużo frajdy.
  • Warsztaty malarskie – sposób na rozwój kreatywności i samoświadomości przez wyrażanie uczuć, marzeń czy pragnień. To sztuka malowania bez ocen, zasad czy oczekiwań. Dzieci eksperymentują z różnorodnymi technikami malarstwa, ucząc się prawdziwej ekspresji.
  • Bajkoterapia – wspaniały sposób relaksacji dzieci, najlepiej w naszej sali wyciszenia. Odpowiednio dobranymi historiami pobudzamy kreatywność malucha oraz pomagamy w trudnych sytuacjach życiowych.Gimnastyka korekcyjna-dzieci podnoszą ogólną sprawność i wydolność organizmu poprzez zwiększanie zakresu ruchów w stawach, wzmacnianie siły mięśni, stymulowanie rozwoju intelektualnego – zwiększanie samodzielności i zdobywanie umiejętności niezbędnych w życiu codziennym.
  • Zajecia logopedyczne/logorytmicze – kształtujące rozwój komunikacji i mowy.Głównym celem jest korygowanie wad mowy i zaburzeń słuchu. Kształcąc ruchy całego ciała oraz obcując z muzyką i rytmem wpływamy pośrednio na usprawnianie narządów mowy.
  • Metoda ruchu rozwijającego Weroniki Sherborne polega na wykorzystywaniu ruchu jako narzędzia, które wpływa na rozwój dziecka i jest w stanie korygować już istniejące zaburzenia rozwojowe czy zaburzenia neurologiczne
  • Trening umiejetnosci społecznych dzieci uczą się porozumiewania się z rówieśnikami, współpracy w grupie i rozwiązywania konfliktów oraz radzenia sobie z emocjami w sposób akceptowalny społecznie.
  • Dogoterapia/Hipoterapia/Alpakoterapia metody terapeutyczne opierające się na dobroczynnym, leczniczym wpływie zwierząt na zdrowie i samopoczucie dzieci. Kierowane są do dzieci mierzących się z najróżniejszymi dysfunkcjami, zaburzeniami i chorobami .Dzieęki tym metodą dzieci łatwiej pokonują lęki, budują więzi, wyrażają swoje emocje i komunikują się ze światem. Sensoplastyka-zajęcia wspierające rozwój poprzez działania z zakresu poznawania świata zmysłami: węch, wzrok, dotyk, słuch i smak. Aktywności sensoplastyczne wpływają na świadomość ciała i przestrzeni oraz motorykę małą i dużą. Dzieci doświadczają różnych faktur, ucząc się, samodzielnie tworzą kolorowe masy i ciecze, mają szansę poznawać nowe smaki i faktury oraz po prostu świetnie się bawią.
  • Terapia ręki – usprawnianiu precyzyjnych ruchów dłoni i palców mających na celu zaangażowanie całej kończyny górnej do wykonywania różnorodnych zadań.

W ramach zajęć oferujemy terapie:

  • Terapie psychologiczną
  • Terapie pedagogiczną
  • Terapię Neurologopedyczną
  • Terapię Integracji Sensorycznej (SI)
  • Indywidualny Program Edukacyjno -Terapeutyczny (IPET)